Quantcast
Browsing all 8 articles
Browse latest View live

York

Toen we uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam! De P&O Europoort naar Hull doet er een nachtje over. Ideaal lekker even eten, vermaakt worden, slapen en de volgende dag fris weer...

Indonesië

Dit is het reisverhaal van Kim en Jan-Willem van oktober 2002. Yogyakarta, Gili en Lombok in 2 weken. Zie het hoofdmenu voor de reisverhalen. Onze reisfoto’s staan hier .

Eerste Indruk van Java

Na een klein bezoek aan de dolle dwaze bijenkorf dagen (nog even wat koopjes meepakken) zijn we vertrokken op onze reis naar Indonesie. We vliegen via Singapore en de reis verloopt voorspoedig. Helaas...

Yogjakarta-Borobodur

We beginnen de eerste dag in Indonesie goed met een tour naar de Borobodur en Prambanan. Onderweg vertelt de student die mee is ons vanalles over Yogja en omgeving. De Borobodur is erg indrukwekkend....

Prambanan

Via de Menduttempel waar een grote boom met slingerplanten staat rijden we richting Prambanan. Ook dit is zeer indrukwekkend. Het complex bestaat uit 1 centrale tempel met allerlei kleinere er omheen....

Yogjakarta – Malioboro

Vandaag gaan we Yogja bekijken. We lopen vanuit het hotel richting het centrale plein over Malioborostreet, de hoofdstraat van Yogja. Onderwerh worden we aangesproken door een mannetje dat Nederlands...

Tuynhuis

De laatste dag van onze reis. Na veel passen en meten hebben we al onze bagage en de vele souvenirs in de rugzakken gekregen. De rest van de ochtend hebben we de Kompanjiestuinen, het tuinhuys, de...

Tips – Overnachtingsplaatsen

Wij zijn met het vliegtuig in Johannesburg aangekomen. Daar hebben we een auto gehuurd en naar onze (voorafgeboekte) overnachtiging gereden. Daar aangekomen zijn we vervolgens hotels gaan bellen,...

Browsing all 8 articles
Browse latest View live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.

HANGAD

MAKAKAALAM

Vimeo 10.6.0 by Vimeo.com, Inc.